Close

5 kroků podporujících trvalé hubnutí

Srpen 12, 2020 Vše

5 kroků podporujících trvalé hubnutí
Nic není větším motivačním rušičem víc než opětovné selhání. Nebo jste možná při hubnutí již dosáhli nějakého úspěchu, ale to bylo v minulosti a teď se zdá, že cokoli děláte to nijak nezmění.
Dobrou zprávou je, že hubnutí je jednou z nejjednodušších věcí na světě. Opravdu.

Je to opravdu jen otázka kalorií ve srovnání s vypuštěnými kaloriemi. Ale znovu, většina lidí selže v tomto přesně stejném kroku. Pokud neznáte svá čísla, neuspěli jste, než vůbec začnete!
Pokud si tedy myslíte, že jste vyzkoušeli všechno pod sluncem a téměř jste se toho vzdali, zde jsou tipy, které vám přinesou výsledky.
Investujte do fitness trackeru
Fitness tracker může být dar z nebes; osobní trenér, který pohodlně sedí na vašem zápěstí nebo horní části paže. Fitness tracker dokáže i víc než jen sledovat vaše tréninky – může vás upozornit, když sedíte příliš dlouho, může sledovat kroky, které jste prošli po celý den (i když se mi osobně tato funkce nelíbí, protože je nepřesná), mapuje spánkové návyky a ukáže vám spálené kalorie během dne.
Tento sledovač kalorií sám o sobě stojí za investici, kterou jste do produktu vložili, protože znalost toho, kolik spálíte, významně pomůže vašemu cíli.
Jezte hodně (objemných nízkokalorických potravin)
Nezasáhne jedna porce hranolků sladké místo ve vašem žaludku? Co takhle to úplně vyměnit? Vegetariánská strava je extrémně nízkokalorická a přesto naplní více než kalorická těžká jídla.
V zásadě můžete jíst zeleninu pro své potěšení – jíst kolik chcete, bez viny. Podávejte ji s nějakým chudým proteinem a máte v potravinách významného partnera pro hubnutí.
Není třeba trénovat jako zvíře 🙂
I když podporujeme to, abyste během jedné cvičební relace pracovali tak tvrdě, jak jen můžete, nemusíte dělat  intenzivní relaci denně vícekrát. Ve skutečnosti je to recept na selhání, protože fyzické a psychické vyhoření vás zastaví. Cvičte denně, intenzivně, ale zůstaňte v pohodě.
Věděli jste, že můžete hubnout, aniž byste o tom věděli? Tělo je v neustálém stavu ztráty a zisku.
Mnoho lidí, kteří si udrží stejnou váhu měsíce a roky najednou, má svůj život v rutině natolik, že jejich kalorický příjem a výdaje zůstávají relativně stabilní, aniž by o tom vůbec věděli.
Mohli byste extrémně tvrdě cvičit, což vám pomáhá udržet vás stabilní, ale vaše tělo se unaví. Pokud si naplánujete „snadnou“ pauzu na dva týdny a poté obnovíte normální intenzitu, vaše tělo se resetuje a pravděpodobně uvidíte změny.
Nenechte se odradit, pokud víte, že tvrdě pracujete; někdy potřebujete přestávku, abyste mohli pokračovat v pokroku.
Jezte pomaleji
Většina lidí s hektickým životem nemá čas si své jídlo opravdu užít; spíše je to jen fuška spolknout sousto a vrátit se do práce. Avšak tím, že své jídlo dostatečně nežvýkáte, krátce měníte svůj potenciál hubnutí.
Zdravý rozum by vám řekl, že pomalé a úmyslné žvýkání spálí více kalorií než 3 velké obědové akce, po nichž následuje velké cvičení. Právě toto žvýkání se sčítá a může být právě tím, co potřebujete k prosazení úbytku hmotnosti i když se zdá, že vše ostatní nelze změnit.
Závěr
Existují prakticky stovky dalších tipů, které můžete využít ke spuštění dalšího hubnutí; jsou často přehlíženy a pravděpodobně způsobí pro vaše tělo nejměřitelnější změny.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *