Close

Super potraviny, které vám mohou pomoci při hubnutí

Super potraviny, které vám mohou pomoci při hubnutí
Termín „super jídlo“ byl v poslední době poněkud zpochybňován. Existuje spousta obvinění, že se jedná o šikovný, ale v konečném důsledku mlhavý výraz používaný obchodníky a že „superpotraviny“ opravdu není tak snadné definovat.

To je v poslední době oficiální linie, ale samozřejmě to nic nemění na skutečnosti, že některá jídla jsou pouze nabitá živinami a zároveň mají nízký obsah kalorií nebo jsou pro nás dobré jinými způsoby. Tyto potraviny mohou pomoci posílit naše zdraví a zlepšit naši stravu, takže je můžete přidat do nákupního vozíku – ať už jim říkáte jakkoli …
Jablka
Jablka nejsou jen skvělým zdrojem vlákniny, mají také mimořádně vysoký obsah vitamínu C, což pomáhá zlepšit váš imunitní systém a obsahuje také hodně draslíku. Draslík pomáhá bojovat proti křečím a dalším problémům. Pak je tu vitamin K, který je důležitý pro krev a kvercetin.
Tuňák
Tuňák může mít trochu vysoký obsah rtuti, takže to nechce přehánět, ale ve správném množství je to fantastický zdroj bílkovin (myslete na svalovou hmotu) a je to navíc dobrý způsob, jak získat omegu 3 mastné kyseliny pro lepší zdraví kloubů a funkci mozku!
Burákové máslo
Arašídové máslo je trochu kalorické, ale v těchto kaloriích získáte spoustu dobroty. Arašídové máslo vám poskytuje vlákninu, bílkoviny, sacharidy a tuky v dobrém poměru a je bohaté na mastné kyseliny a také na řadu klíčových živin. Je také vynikající a skvěle se hodí na toast!
Organické maso
Označení „organické” znamená, že dané maso a mléčné produkty pocházejí od zvířat krmených organickou formou, kterým nejsou podávány žádné hormony nebo antibiotika.
Označení „100% organické” uvádí, že produkt byl na 100 % vyroben z organických složek. Standardní označení „organické” značí obsah alespoň 95 % organických složek.

Krom toho, že má vysoký obsah bílkovin a minerálů, jako je hořčík, je organické maso také skvělým zdrojem některých posilovačů buněčné energie, jako je koenzym Q10, kreatin a PQQ. Mnoho z toho jsou věci, za které sportovci platí spoustu peněz!
Špenát
Špenát je nízkokalorický a má vysoký obsah železa a fytoekdysteroidů. Je skvělý pro zlepšení energetické hladiny, pro objemovou přípravu jídla s nízkým obsahem uhlohydrátů a také pro podporu růstu svalů.
Avokádo
Avokádo je plné dobrého druhu tuku a neobsahuje téměř žádné sacharidy. Chutná dobře např. v kuřecím sendviči a zvyšuje hladinu testosteronu pro lepší spalování tuků a budování svalů.
Vejce
Vejce mohou mít trochu vysoký obsah tuku, ale jsou také skvělým zdrojem bílkovin – jsou jedním z mála kompletních zdrojů aminokyselin v okolí. Navíc jsou také zdrojem vitaminu D (jeden z mála zdrojů potravy) a cholinu pro lepší funkci mozku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *